Imate vprašanje?

Oglejte si naše odgovore na nekaj najpogostejših vprašanj.

1. Kaj je Virtualni asistent?

Opis v pripravi.

2. Kakšni paketi so na izbiro?

Opis v pripravi.

3. Koliko naših zaposlenih lahko uporablja aplikacijo?

Licenca Virtualnega asistenta je vezana na organizacijo, kar pomeni da uporaba ni omejena na številu uporabnikov.

4. Resnično ni doplačil za dodatnega uporabnika?

Tako je. Uporabnike lahko dodajate neomejeno. Edina omejitev je prostor na strežniku, ki je vezan na organizacijo in je odvisen od tega koliko podatkov in datotek imate v aplikaciji ter ga lahko po potrebi seveda povečate.

5. Obstajajo kakšni skriti stroški ali vezava?

Ne. Pri nas ni nobenih skritih stroškov. Plačujete samo najem uporabe aplikacije. Tudi nobene vezave ni pri nas, priporočamo le, da se odločite za letni najem, saj s tem prihranite začetni enkratni strošek priprave in implementacije.

6. Kakšni so stroški za dodatne prilagoditve?

Za vsako dodatno prilagoditev vam predhodno pripravimo individualno ponudbo.

7. Kako lahko dodamo dodatne module?

Dodatne module lahko naročite kadarkoli želite oziroma jih potrebujete. Pripravimo vam ponudbo in ko jo potrdite, se lotimo implementacije novega modula ter vam pošljemo navodila za uporabo.

8. Kakšni so stroški za dodatne module?

Tincidunt elit magnis nulla facilisis. Dolor sagittis maecenas. Sapien nunc amet ultrices, dolores sit ipsum velit purus aliquet, massa fringilla leo orci.

9. Kaj se zgodi po testnem brezplačnem obdobju?

Opis v pripravi.

10. Obstaja navodilo in izobraževanje za uporabo?

Seveda, obstajajo pisna in video navodila za uporabo, ki se nenehno dopolnjujejo ter do katerih vam omogočimo dostop, ko postanete naš naročnik.

11. Kako je poskrbljeno za varnost?

Naši strežniki z aplikacijo in podatki se nahajajo v Sloveniji v fizično varovanem prostoru. Dnevno se izdelujejo varnostne kopije podatkov na dislocirano lokacijo, ki se ravnotako nahaja v EU. Vsi strežniki so zaščiteni s sodobno varnostno programsko opremo imajo ustrezne certifikate in ustrezajo zahtevam GDPR in ZVOP.

12. Kaj se zgodi, če želimo prekiniti z uporabo aplikacije?

Ni posebnega. Odpoved vedno velja od 1. v mesecu, nakar vam damo 8 dni časa, da si prenesete svoje podatke, nato pa vam onemogočimo dostop, po 30 dneh pa izbrišemo vse vaše podatke.

Naša ekipa za podporo

Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem pomagali pri vaših težavah med delom v Virtualnem asistentu.

V pripravi.

Želite biti obveščeni o naših novostih in aktivnostih?